Müügitingimused

VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe Biomarker Solutions (edaspidi Veebipood) omanik on Biomarker Solutions OÜ (registrikood 16745469), asukohaga Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Valukoja tn 10, 11415.


Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo


Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.


Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.


Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel välja arvatud juhul kui see on tasuta.


Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Biomarker Solutions OÜ müüb elustiili parandamise teenust, mis koosneb vereproovi, toitumise, une, trenni ja elustiili andmete analüüsist.

Teenust on võimalik osta nii endale kui ka kinkekaardi vormis. Kinkekaardi puhul on olemas nii digitaalne kui ka füüsiline variant.

Vereproovi andmine toimub kliendi poolt valitud SYNLABis ning tulemused lähevad üles ka Terviseportaali.

Biomarker Solutions OÜ ei ole TTO ega meditsiiniseade ning pakub üksnes elustiili kohta käivat infot.

Biomarker Solutions OÜ väljastatav raport võtab peale kõiki kliendi poolt nõutud andmete edastamist üldjuhul 10 - 14 päeva ja saadetakse kliendile emaili teel.

Samuti toimub 1h konsultatsioon läbi veebi, mille aja saab klient ise valida koos raportiga kaasa tulnud lingist.

Tellimuse vormistamine


Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:


- Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele

- Kniks kinkekaart

- Visa/Mastercard kaardimaksed
- Apple/Google Pay


NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde".


Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.


Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.


Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.


Kohaletoimetamine


Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti


Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.


Digitaalsete ostude info edastatakse klientidele 1-2 tööpäeva jooksul. Füüsilise kinkekaardi tarne on 3-5 päeva.


Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada ka hiljem.


Taganemisõigus


Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul välja arvatud juhul kui mingit teenuse osa on juba kasutatud (on antud vereproov, ära täidetud elustiili küsimustik, üles laetud oma toite, üles laetud oma eelnevaid vereproove või kasutatud mingit muud teenuse osa).


Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.


Kui teenuse kasutamist on juba alustatud, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.


Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: https://bur9mefhuo2.typeform.com/tagastus ning teavitada sellest e-posti aadressile general@markerx.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.


Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.


Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.


Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.


Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.


Pretensiooni esitamise õigus


Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni ühe kuu jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest 1 kuu jooksul alates asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.


Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt nädala jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile general@markerx.ee või helistada telefonil: +372 5629 5780.


Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.


Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.


Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.


Otseturustus ja isikuandmete töötlemine


Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.


Vaidluste lahendamine


Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile general@markerx.ee või helistada telefonil: +372 5629 5780.


Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.


Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.